loading...
★ ریاضی سرا ★
عزیز اسدی بازدید : 1093 نظرات (1)
دانلود نرم افزار ماشین حساب چند منظوره و جامع MathSol MultiplexCalc v5.4.8
 
دانلود MathSol MultiplexCalc v5.4.8 - نرم افزار ماشین حساب چند منظوره و جامع

MultiplexCalc یک ماشین حساب رومیزی چند منظوره و جامع برای ویندوز است. این نرم افزار یکصد تابع و ثابت ریاضی را برای برآوردن نیاز های شما شامل می شود که می توانید از آن ها برای حل سوالات مختلف، اعم از جبر ابتدایی ساده تا معادلات پیچیده، استفاده کنید. همچنین این نرم افزار دارای توانایی نامحدودی در به کارگیری متغیرهای تعریف شده توسط کاربران می باشد، در نتیجه شما می توانید برای راحتی کار خود متغیر های مورد نیاز خود را به این برنامه اضافه نمایید. MultiplexCalc ابزار بسیار مفیدی برای مهندسان، معلمان ریاضی، دانشجویان و دانش آموزان و افراد حرفه ای دیگر است.

لینک دانلود در ادامه مطلب

 

عزیز اسدی بازدید : 1334 نظرات (1)

دانلود ماشین حساب مهندسی فوق العاده حرفه ای Scientific calculator  برای موبایل (فایل فلش)


ماشین حساب حرفه ای فلش

فلش فوق العاده ی Scientific calculator یک فلش ماشین حساب می باشد که قادر است محاسبات پیچیده و سنگین را در سریع ترین زمان ممکن حل کند. این ماشین حساب یک ماشین حساب مهندسی فوق العاده قدرتمند با فرمت SWF (فلش) می باشد و بر روی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ قابل اجراست.



عزیز اسدی بازدید : 4904 نظرات (13)

نرم افزار فرمول نویسی در برنامه های مختلف کامپیوترینرم افزار تایپ فرمول mathmagic

نرم افزار MATHMAGIC نرم افزاري براي تايپ سريع و آسان فرمول هاي رياضي در محيط متني مي باشد. تايپ و نگارش فرمول هاي رياضيات از مشکل ترين و زمان برترين کارهاي تايپ است و نياز به ابزار حرفه اي در اين زمينه دارد. نرم افزارهاي بسياري در زمينه فرمول نويسي ارائه شده است که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. اين نرم افزار از نرم افزار هاي حرفه اي و مطرح در زمينه فرمول نويسي است و مي توانيد از فرمول هاي ايجاد شده در آن در برنامه هاي مختلف کامپيوتري و تحرير همچون WORD استفاده نماييد.

دانلود نرم افزار در ادامه ی مطلب

  

عزیز اسدی بازدید : 2602 نظرات (12)

کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی

در این کتاب طریقه ی نصب نرم افزارهای mathlab  ،  mathematica و  maple نحوه ی اجرای نرم افزار، امکانات، روش استفاده، نمونه هایی از قابلیت های این نرم افزارها و ... را یاد می­گیرید. ...

 

عزیز اسدی بازدید : 5038 نظرات (5)

یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه جبر برنامه Maxima 5.24.0 می باشد . این نرم افزار قادر به حل: انتگرال های نامعین، حل معادلات جبری، انجام محاسبات عددی، رسم نمودار های ۲ و ۳ بعدی و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد. در سال های ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۲ در دانشگاه MIT بخش  Macsyma که تحت پروژه MAC می بود پس از اتمام به وزارت انرژی امریکا داده شد. که این نسخه هم اکنون تحت عنوان DOE Macsyma شناخته می شود. اما نسخه ای از DOE Macsyma که توسط پرفسور شِلتر از دانشگاه تگزاس نگهداری میشد پس از کسب اجازه ، کد منبع DOE Macsyma را تحت مجوز GPL منتشر کرد که اکنون به عنوان مکسیما  (Maxima) شناخته میشود.

www.riazisara.ir

دانلود در ادامه مطلب

 

عزیز اسدی بازدید : 12184 نظرات (14)


ریاضی را با نرم افزار Algebrator شیرین تر بخوانیم.


ریاضی سرا             www.riazisara.ir

حل معادلات، انتگرال‌گیری، بررسی توابع، ریشه‌یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و ... از جمله کلماتی هستند که هنگام تحصیل برای بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان ترس و دلهره را به‌همراه داشته و دارند! آیا هنوز هم با شنیدن این کلمات مضطرب می‌شوید؟ یا جزو آن دسته از افرادی بودید که ریاضی و پیچیدگی‌های آن را دوست داشتید و بیش از هر درس دیگری به آن علاقه نشان می‌دادید؟

بسیاری از دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در فهم دقیق دروسی همچون ریاضی با مشکلاتی مواجهند که توصیه همیشگی استادان این درس، برای رفع این مشکلات نیز حل تمرینات زیاد است. باتوجه به همین مساله این بار قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که نه‌تنها به کمک آن می‌توانید سوالات سخت ریاضی را به آسانی حل کنید، بلکه می‌توانید مهارت خود در حل تمرینات را نیز بالا ببرید و چنانچه از درسی عقب مانده‌اید یا آن را بخوبی متوجه نشده‌اید، همچون یک استاد همیشه در دسترس، پاسخ تشریحی تمام سوالات خود را ریز‌به‌ریز و مرحله به مرحله از این برنامه دریافت کنید.



برای خواندن ادامه مطلب و دانلود نرم افزار به اینجا مراجعه نمایید.

عزیز اسدی بازدید : 2287 نظرات (0)

 

در این پست چند انیمیشن قابل تنظیم و نرم افزار کارآمد آنلاین برای تدریس بهتر دروس ریاضی قرار داده شده است. این فایل ها در قالب فلش (swf) است و به دبیران ریاضی و فیزیک در آموزش مطالب درسی کمک می کند.

ورود به صفحه انیمیشن ها 

 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وبسایت ریاضی سرا جهت استفاده علاقمندان به ریاضیات به ویژه دانش آموزان دبیرستانی ایجاد گردیده است. لطفا در صورت کپی برداری از مطالب این وب، منبع را معرفی کنید. =================== =================== فایلهایی که از سایت ریاضی سرا دانلود میکنید بوسیله نرم افزار winrar فشرده شده است. برای استفاده از این فایلها در صورتی که نرم افزار مورد نظر روی سیستم شما نصب نمی باشد، ابتدا آن را از قسمت لینک های مفید دانلود و نصب نمایید. =================== =================== مطالب و نمونه سوالات ریاضی تان را به ایمیل riazisara.ir@gmail.com ارسال نمایید تا با نام خودتان در وب سایت ریاضی سرا درج شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبسایت ریاضی سرا را چگونه ارزیابی می کنید؟
    موضوعات اصلی سایت ریاضی سرا

    سوالات تستیبازی و ریاضیمجلات ریاضیسخنان بزرگانهوش و سرگرمیسایت های ریاضیبارم بندی دروس متوسطه و پیشدانشگاهیکاربردهای ریاضیآموزش ریاضیاتزیبایی های ریاضیانیمیشن های ریاضیدرسنامه ها و جزوه های کمک آموزشیکتاب های درسیسوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور سراسرینرم افزارهای ریاضی - برای گوشی موبایلنرم افزارهای ریاضی - برای کامپیوترکتاب های در زمینه ریاضیاتنمونه سوالات امتحان ریاضیمطالب مربوط به ریاضیات دوره ابتدایی

    سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری
    نرم افزارهای کاربردی برای کنکوری ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3196
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 29,093
  • بازدید کلی : 2,501,462
  • کدهای اختصاصی

     
    Google

    در سایت ریاضی سرا
    در كل اينترنت

    وبسایت ریاضی سرا 

    در صورت تمایل برای دسترسی به سایت ریاضی سرا کد زیر را در وبلاگ خود قرار دهید.