loading...
★ ریاضی سرا ★
عزیز اسدی بازدید : 4049 نظرات (18)
دختری با بهره هوشی بالاتر از انیشتینبراساس آزمایشهای انجام شده توسط انجمن بهره هوشی منسا، یک دختر 15 ساله هندی تبار با ضریب هوشی 162 از آلبرت انیشتین و استفان هاوکینگ باهوشتر است.
فابیولا مان دختر 15 ساله ای از لندن با داشتن ضریب هوشی 162 از انیشتین و هاوکیینگز سبقت گرفته است.
این بهره هوشی وی را در صدر باهوشترین افراد جهان که یک درصد جهان را تشکیل می دهند قرار داده است. گفته می شود که ضریب هوشی هاوکینگ 160 بوده و ضریب هوشی این دختر 15 ساله 162 اعلام شده است و دست کم روی کاغذ بهره هوشی وی بیشتر است.
منسال بزرگترین و قدیمی ترین انجمن ضریب هوشی بالا در جهان است. این سازمان غیرانتفاعی به روی افرادی که در بهره هوشی بالاتر از حد استاندار دارند گشوده می شود. منسا به طور رسمی از گروه های ملی و سازمان پوششی منسا اینترنشنال تشکیل شده و دفتر ثبت شده آن در شهر لینکولنشایر انگلستان قرار دارد.
فابیولا اظهار داشت: وقتی درباره وجود انجمن منسا مطلع شدم تصمیم گرفتم در آزمون آنها شرکت کنم. من همیشه به معماها علاقمند بودم و از پدر و مادرم ملتمسانه خواستم که مبلغ این آزمون را پرداخت کنند.
فابیولا دانش آموزش مدرسه دخترانه نخبگان نورث وود در لندن است. وی برای این آزمون سه ساعته در دانشکده پزشکی
دانشگاه کالج لندن حضور یافت و در این رابطه گفت: پرسشها اندکی گمراه کننده تر از آزمونهای بهره هوشی آنلاین بودند و ما وقتی زیادی برای پاسخ به آنها نداشتیم بنابراین نمی توانم توصیف کنم که به واقع چه شرایطی داشتم.
این دختر 15 ساله
هندی تبار که گفته می شود ریشه های پرتغالی دارد دارای کمربند بنفش در رشته کاراته است و اکنون در کلاسهای تکواندو شرکت می کند و مثل همه بچه های باهوش شطرنج باز می کند، پیانو و گیتار می نوازد.
وی به نوشتن خلاقانه علاقمند است و درحال حاضر روی یک داستان بلند کار می کند.
مادر فابیولا یک تهیه کننده اخبار در
آسوشیتدپرس لندن است.
فابیولا گفت: ما پس از این آزمون به تعطیلات رفتیم و یک ماه پس از آن نامه ای دریافت کردم که در آن نوشته شده بود ضریب هوشی من 162 است و من به انجمن منسا دعوت شدم.
چندی پیش نیز یک دختر 12 ساله از لیورپول بریتانیا در آزمون انجمن منسا با
ضریب هوشی 162 به عنوان یک درصد از افراد باهوش جهان شناخته شد.
اولیویا منینیگ اولیویا اذعان کرده است به سرعت اطلاعات جدید را یاد می گیرد و به خاطر می آورد اما می گوید پس از آنکه از نمره هوش خود مطلع شد "لال" شده بود. ضریب هوشی وی  دو نمره بهتر از آلبرت اینشتین نابغه آلمانی و هاوکینگ بزرگ ترین فیزیک دان معاصر است.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط harfhayam در تاریخ 1391/11/17 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

اول ایول بابا دمشگرم گل کاشته!!
من خودم رشته فیزیک میخونم نمیدونین چقد این استعداد ونبوغ این فیزیکدانارو به رخ ما میکشن حال کردم رو دسشون در اومد!
با نظر دوستانم موافقم همه جای جهانادماش نبوغ دارن فقط مهم اینه ک کشف بشن همین ایران خودمن کم نبوغ نداره!!!
مخصوصا شهرستانیا ایقد با استعدادن وباپشتکار که نگو!!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمدجواد در تاریخ 1391/10/07 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

اين كه چيزي نيست من ضريب هوشيم165وازاول ابتدايي تاسوم دبيرستان هميشه معدلم بالاي90/19بوده
اماتوشهرماهيچ امكاناتي نيست شکلک

این نظر توسط reza azimi fashy در تاریخ 1391/10/05 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

بچه ها منم با نظر خنگ موافقم من خودم ضریب هوشیم143بود اما از ابتدایی به بعد معدلم19/5به بالا نیمود النم که تو ازمون های قلم چی شرکت میکنم ترازم 7000به بالا نیومده.اما بابام ول کن من نیست خیلی رو من حساب میکنه همیشه میگه تو باید دانشمند بشی اما من خودم به پرستاریش هم قانع هستمچون میگم با رئزی یک ساعت درس خوندن کسی دانشمند نمیشه

این نظر توسط هانی در تاریخ 1391/10/03 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

باباکشتینش.چرابهش حسودی می کنید؟شکلک

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1391/09/14 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

سلام والا من باهوش ترم ولی امکانات ندارم من بدون اینکه از ماشین حساب استفاده کنم ضرب وتقسیم های سخت و انجام میدم اینقدر به دیگران ننازید چون فکر میکنم بهترین وباهوش ترین انسان ها ما ایرانی ها هستیم نه بعضی ها جوانوای خودمون رو دریابید شکلک

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1391/09/13 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

خب بعضی از آدمای باهوش هم هستند که چون تو شرایط سخت برزگ میشن هیچ وقت استعدادشون کشف نمی شه .به نظر من باید هوش این دختر با تمام هم سن و یالاش در جهان مقایسه بشه

این نظر توسط ماریا در تاریخ 1391/08/23 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

سلام ضریب هوشی خیلیا ممکن بالا باشه حتی بالا تر از این خانم ولی امکانات ندارن که خودشون رو نشون بدن تازه این یکی که تو نازو نعمت بزرگ شده با کلی شرایط خوب بعدشم اصلا به نظر من موفقیت کسیه که تلاش کنه نه ظریب هوشیش بالا باشهشکلکشکلک

این نظر توسط امیرمهدی در تاریخ 1391/08/23 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

نبوغ یعنی99درصدتلاش ویک درصداستعداد

این نظر توسط اکبر در تاریخ 1391/08/23 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

با نظرات دوستان خیلی امیدوار شدم توو یه سری مسائلی که ظعف دارم کوشاتر باشم.مرسی

این نظر توسط ساجده در تاریخ 1391/08/10 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

خوب به ما چه؟؟؟؟من ضریب هوشیم به 2000هم میرسه والا!!!!شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
وبسایت ریاضی سرا جهت استفاده علاقمندان به ریاضیات به ویژه دانش آموزان دبیرستانی ایجاد گردیده است. لطفا در صورت کپی برداری از مطالب این وب، منبع را معرفی کنید. =================== =================== فایلهایی که از سایت ریاضی سرا دانلود میکنید بوسیله نرم افزار winrar فشرده شده است. برای استفاده از این فایلها در صورتی که نرم افزار مورد نظر روی سیستم شما نصب نمی باشد، ابتدا آن را از قسمت لینک های مفید دانلود و نصب نمایید. =================== =================== مطالب و نمونه سوالات ریاضی تان را به ایمیل riazisara.ir@gmail.com ارسال نمایید تا با نام خودتان در وب سایت ریاضی سرا درج شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبسایت ریاضی سرا را چگونه ارزیابی می کنید؟
    موضوعات اصلی سایت ریاضی سرا

    سوالات تستیبازی و ریاضیمجلات ریاضیسخنان بزرگانهوش و سرگرمیسایت های ریاضیبارم بندی دروس متوسطه و پیشدانشگاهیکاربردهای ریاضیآموزش ریاضیاتزیبایی های ریاضیانیمیشن های ریاضیدرسنامه ها و جزوه های کمک آموزشیکتاب های درسیسوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور سراسرینرم افزارهای ریاضی - برای گوشی موبایلنرم افزارهای ریاضی - برای کامپیوترکتاب های در زمینه ریاضیاتنمونه سوالات امتحان ریاضیمطالب مربوط به ریاضیات دوره ابتدایی

    سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری
    نرم افزارهای کاربردی برای کنکوری ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3196
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 778
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 36,952
  • بازدید کلی : 2,509,321
  • کدهای اختصاصی

     
    Google

    در سایت ریاضی سرا
    در كل اينترنت

    وبسایت ریاضی سرا 

    در صورت تمایل برای دسترسی به سایت ریاضی سرا کد زیر را در وبلاگ خود قرار دهید.